divendres, 18 de desembre del 2015

129. Sí. Estam botant un munt de coses

Hola a totes i a tots,

Efectivament. Falta mirar comentaris. Falta un munt de temps. Com sempre al final d'un trimestre o d'un curs. Es volen fer tantes coses que alguna sempre penja. No sé com, però intentarem posar un poc d'ordre. 

Un recordatori molt important.

DILLUNS DEMATÍ HEM DE DUR EL VESTUARI!!!
 
Utilitzau el whatsapp o el telèfon per avisar tots els qui no hagin pogut llegir aquesta entrada. El dilluns dematí heu de dur ja tot el vestuari per a les actuacions. No em faceu la ficada de pota, com m'ha passat altres anys, de fer totes les actuacions pels companys de l'escola amb roba de carrer. Ja sabeu que el dilluns tendrem molta feina. Hem d'estar ben preparats i tenir la paciència que fa falta. No serà un joc. Serà una responsabilitat més.

Fins aviat,
Sebastià
Un regal i també una pràctica. Sempre dues de cada.

11 comentaris:

  1. Victoria:
    Sebastia he mirat les dereres antrades i fa tens que no public Joan i Sergi el video molt xulo el de futbol, Carla,Laia i Sergi enorabona amb ser grans lectors. Sebastia gracies per la festa ja se que du molta feina tu ets el millor PROFESOR DEL MON PERQUE NO TOTS FAN SHOWS El dilluns jo enire ben preperada i esper que surti be a tots ANIMS COMENTARIS

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sergi:el video es molt xulo.I ES VERE QUE ETS EL MILLOR PROFESSOR DEL MON PERQUE ETS L'UNIC PROFESSOR QUE FA SHOWS

      Elimina
  2. Soc jo un altra pic el video molt xulo mestic aprenent sa lletra

    ResponElimina
  3. Paula: jo crec que hi pensare a dur el vestuari, la canso a mi m'agrada molt i crec que me la sabre perquè domes diu "feliz navidad" i "I wanna wish you a merri chritsmas".

    ResponElimina
  4. Emma:
    El video es molt xulo i jo tambe crec que pensare a dur sa roba.

    ResponElimina
  5. Jose: Sebastià dure una altra capa que ja tenc feta.

    ResponElimina
  6. Hugo:estic d'acord amb na Victòria,gràcies per fer el show!!!!!!!!

    ResponElimina
  7. Paula i Victoria,
    som a casa de na Victoria i hem mirat el vídeo juntes i es molt divertit i interesant.


    Adeu i bona nit.

    ResponElimina
  8. CARLA:BON DIA.PERO SEBESTIA TENIM QUE VENIR AMB ROBA NORMAL?ESTIC DACORT AMB VOSALTRES VICTORIA I HUGO.A I EL VIDEO ES MOLT XULO GRACIES PER POSARLO.¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ANIMS COMENTARIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  9. Elizabeth.el video molt xulo i tambe pensare a dur la roba.

    ResponElimina