dimecres, 16 de desembre del 2015

128. Nous grans lectors

Hola a totes i a tots,

Nota important per a les famílies: El dilluns 21 de desembre  celebrarem una festa de Nadal pels papàs i mamàs. Serà a les 18:00 hores al gimnàs de l'escola. Les nines i els nins poden venir a les 17:30 (no abans). Per fer una coseta senzilla, si voleu, podem repartir entre els assistents un poc de torró.

Avui volia posar més al bloc però hi hagut moltes coses per fer i m'hauré de limitar a publicar les fotos dels tres nous grans lectors. Aquí les teniu.







Fins aviat,
Sebastià

13 comentaris:

  1. Paula: he de donar una enhorabona a els grans lectors per llegir 5 llibres, que són na CARLA na LAIA i en SERGI, anant al tema de la festa de nadal el meu pare i la meva mare han estat molt contents per lo de la festa de nadal.


    adeu a tots.

    ResponElimina
  2. eli.les fotos molt xules i es meus pares tambe estan contents pero nomes vendra el meu pare.

    ResponElimina
  3. Carla: gracies per tot. La meva mare tambe esta molt contenta per la festa de Nadal. Practicau la cançó.¡¡GRACIES A TOTS!!!

    ResponElimina
  4. Usha. Enhorabona als lectors. Els meus pares vindran a la festa.

    ResponElimina
  5. Joan:enhorabona a Sergi,Carla i Laia. L´excursió va ser molt xula,però quant posaras les fotos?

    ResponElimina
  6. Laia:
    grasis joan i usha.
    la meva mare esta molt contenta per lo de gran lector i si carla jo practic fins dema ANIMS COMANTARIS

    ResponElimina
  7. Hugo:enhorabona!!! però no em mirat els comentaris de l'entrada 126,té l'as votat

    ResponElimina
  8. Emma:
    Enhorabona als grans lectors. Ah, i els meus pares tambe vindran a la festa.

    ResponElimina
  9. Sergi:gracies Joan,Usha i Paula totes les fotos han quedat molt ve .I qui a posat aquest comentari que domes posa 1?

    ResponElimina
  10. Hugo:Sergi,jo també em deman qui ha posat l'u i els.A mi m'ha encantat fer el desenllaç,ah i quan hagis fet a tots un repte podràs tornar a començar?

    ResponElimina
  11. Laia:Hola sebastia Emma la meva mare i el meu pare vendran a la festa.Ah Sebastia me vares dir que posarias el video de me llamo finn cuant vares posar el video den cristiano ronaldo i en messi que tenies que posar el meu video adeu.

    ResponElimina