dimarts, 22 de desembre del 2015

130. Deures de Nadal

Hola a totes i a tots,

Aquí teniu els deures de Nadal. No és massa. Repartiu el temps bé, veureu com no és tant i no vos costarà quasi gens.

1. Repàs del tema 4 de català per fer un control el dia 11 de gener.
2. Fer al quadern les pàgines 66, 67, 68 i 69 del tema 5 de català. Primer llegir la part teòrica i després fer els exercicis.

3. Pàgines 6,7,8, 9 i 10 de 8 i mig.
4. Repassar les pàgines del quadernet referides a geometria.

5. Estudiar aquests mapes (1 i 2), ja que el dia 13 de gener farem un control de muntanyes i rius d'Espanya.

Això no són deures: continuau amb el projecte de lectures ja que va molt bé.



Fins aviat,
Sebastià

Aquí teniu una selecció de fotos de la festa de Nadal. Ho he fet un poc aviat. Si hi ha alguna errada, perdonau. Digau-m'ho i ho intentaré arreglar. Les fotos del planetari estan en un altre ordinador. Restaran per més endavant.























19 comentaris:

  1. Usha.MOLTES gràcies perles fotos. M'HAN agradat molt.
    Gràcies per els mapes.
    MOLTS D'ANYS A TOTS

    ResponElimina
  2. Joan:les fotos són molt xules. Bon nadal a tots!

    ResponElimina
  3. Hugo:bones festes a tots!!!!però jo no em vull anar.Jo vull jugar a futbol hi ha altres coses,i les fotos són molt xules.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Paula: Jo tampoc m'hen vull anar. els deures jo els fare però me vaig deixar el 8 i mig, li he demanat a na Victoria que me faci fotocopies així que crec que els podre fer.

      Elimina
  4. Sergi:les fotos son molt xules.I ELS DEURES LES FERE.BON NADAL A TOTS1!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  5. Victoria
    Les fotos molt chules els deures els fare BON NADAL

    ResponElimina
  6. Elizabeth.les fotos molt xules i tambe fare els deures i bon nadal

    ResponElimina
  7. Hugo:Joan, es Papa Noel m'ha duit es monopoly d'espanya com el teu!!!

    ResponElimina
  8. CARLA:LES FOTOS SON MOLT XULES .JO TAMBE FARE ELS DEURES ARA.BON NADAL A TOTS

    ResponElimina
  9. CARLA:ENORABONA A TOTS PER LES ACTUACIONS.GRACIES PER ELS MAPES BON NADAL A TOTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  10. Javier:Hola que tal vos van les vacacions esper que es PapaNoel vos alli duit moltes coses,a jo ma duit sescalestric compact i es joc de gestos.A ivos volia comentar que es dia 30 de decembre menire a Andorra de vacacions 3 dies hare mateix tenc se maleta fetaderrra jo XDDDDDD.esprer que tengueu un bon cap dany fins dia8 adeu:).

    ResponElimina
  11. Emma:
    Els mapes están be. I les fotos tambe. Les actuacions em varen encantar. BOOOOON NADAAAL A TOTHOOOOM!!!!!!!!!!!!!:)

    ResponElimina
  12. Jose: hola a tothom com os van les vacançes? Jo he estat quatre dies a ca sa meva predina i la familia el Papa Noel ma duit My Monopoly i esper que tengueu un bon any a tothom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ha i les fotos molt xules.

    ResponElimina
  13. Victoria: les fotos molt chules varem quedar molt guapos tots bon nadal a tots esper que vos dugin moltes coses

    ResponElimina
  14. Rafel:les fotos són molt divertides.

    FELIÇ 2016!!!

    ResponElimina
  15. Javier:Hola soc jo un altre vegada i ja he tornat de Andorra mo he pasat molt be.Are vos contare algunes coses que he fet.Lo primer es que cuant vaig hanar a Caldea la mijor atraccio es que he a una pitsine mig fora mig dedins i com que son aigues termals cuant esteis adefora i neva es chulisim i jo vaig tenir se sort de que va nevar cunt esteia defora i vaig entrar dins una i un hammam (Conseg den Javier)antesde entrar dins una sauna o un hammam agontau be sa respiracio i tambeb i avia uns vanys Romans.Aisho hera un resumen de Caldea hare un poc de se neu a Lidia si te agraden molt els cans escolta, vaig conduir un trineu de 8 cans amb un monitor i mo vaig pasarmolt be pore adevora de avon se demanava per pugar al trineu de cans i avia un refugi on gordeven esquis tables de snow vord...I varem descobrir que al refugi i avia una mare amb 4 5 6 de cachorros, despres es telehuevo here altiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisssssssssssssssiiimm.XDDDDD lol.I varem fer un ninot de neu varem fer guerras de new...I pues es tot lo que volia dirvos adeu.FELIZ 2016 :D :D :D :D :D !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  16. LIDIA-les fotos son molt chules.Bon 2016 i BON NADAL.

    ResponElimina
  17. laia:
    son molt divertides les fotos
    ah i grasis usha
    molts de anys a tots!

    ResponElimina
  18. laia:torn a ser jo. savieu que me e mudat de casa?are estic mes adalt de la escola a res carrer de la porxada numero 4.

    ResponElimina