divendres, 9 d’octubre del 2015

98. Cap de setmana de tres dies

Hola a totes i a tots,

Sereu responsables el pròxim dimarts i dureu la carpeta que havíeu de dur avui?

Només he pogut donar tres làmines per pintar i exposar. Recordau: pintar de manera original (no com sempre, amb els plàstidecors i els retoladors).

Com que tenc paciència, esper.

Ja sabeu, hem començat a estudiar les roques i els minerals. Aquí teniu un enllaç per obrir boca. Com que tenim tres dies, crec que el podreu veure un poc repartit. Vos ajudarà en l'estudi del tema i podreu treballar-lo online sense haver d'escriure en el quadern.

Aquesta vegada el regal de cap de setmana el vos fa en Joan que m'ha demanat que vol compartir amb voltros el vídeo que va al final per veure si feis una rialla.

Segons la feina de la carpeta de "Som responsable" la meravella del món antic que més vos està agradant és el colós de Rodas. Aqui teniu la imatge que he triat per pintar.



Fins aviat,
Sebastià


15 comentaris:

  1. Carla:Joan gracis per es video son super monos i gracis Sebestia per el enllaç

    ResponElimina
  2. Joan:el video vos agrada? He triat aquest per que els altres que duraven poc no eran tant divertits, bon cap de setmana de tres dies!!!

    ResponElimina
  3. Emma:
    Gracies per l'enllaç de les roques. Ah, i ja se que es el que fallaba, havies de posar la frase sensera pero encara aixi no anava be. Moltes gracies per el video. M'encanta!!!!!!!!!

    ResponElimina
  4. Guillermo: Joan el vídeo m'agradat molt gracias per el vídeo besos bon cap de semana adeu fins el dimars.

    ResponElimina
  5. Guillermo: Joan el vídeo m'agradat molt gracias per el vídeo besos bon cap de semana adeu fins el dimars.

    ResponElimina
  6. Jose: Joan gracis per el video es el video que me enrigut més del que jo m'enrecordi bon caps de setmana ha tothom!!!!

    ResponElimina
  7. Link400:Joan a sido el mejor video de gatos que he bisto sobretodo el PIKAPIKACHU!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  8. Link400:Joan a sido el mejor video de gatos que he bisto sobretodo el PIKAPIKACHU!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  9. Rafel: l' enllaç de les roques em va anar molt bé per estudiar i gràcies Joan pel video de moixos, m'he rigut molt.

    ResponElimina
  10. Paula: el vídeo ha estat una passada, m'ha agradat tant que l'he vist 2 vegades.

    ResponElimina
  11. Sergi:gracies Joan per el video me enrrigut molt i per el enllas

    ResponElimina
  12. Marina: Gràcies Joan per el vídeo, ha estat molt divertit.

    ResponElimina
  13. Eli :que culo el video grasos joan

    ResponElimina