dimarts, 13 d’octubre del 2015

99. Ja hem vist les roques. Ara, els minerals

Hola a totes i a tots,

A l'entrada passada vos vaig posar una presentació interactiva sobre les roques. Demà, a socials, treballarem una altra activitat del mateix autor sobre els minerals. Aquí ja la vos pos per poder començar a practicar. També mirau amb atenció el vídeo que vos serà molt útil.

Al segon cicle tenim la nostra col·lecció de roques i minerals que veurem a classe per tal de fer una pràctica sobre el tema.

Participa en els comentars contestant a aquesta pregunta: La serpentina, que tens a la imatge, què és? Una roca o un mineral? Com ho has sabut?


Fins aviat,
Sebastià


12 comentaris:

  1. carla: Sebestia gracis per posar el video a i la pregunta la resposte es un diaman i o se 1 per el color i 2 perque brilla un poc

    ResponElimina
  2. Carla:a i el enllaç me a anat molt be gracis per posarlo

    ResponElimina
  3. Guillermo:Holaaaaa jo tambe crecimiento lo mateix que na Carla es un diamat i gracias per el video adeu besos fins dama atots .

    ResponElimina
  4. Emma:
    Jo no estic d'acord... Jo crec que es un mineral, i ho se perque ho he cercat a Internet.

    ResponElimina
  5. Victoria: del vidio de en Joan molt divertit i gracies per els minerals

    ResponElimina
  6. Joan:la serpentina es un mineral, hu he sabut perque quan el vous es pereix mes a un mineral que una roca. Gracies pel video lo que hi ha coses que son un poc dificil d´entendre.

    ResponElimina
  7. José: La serpentina es un mineral perque la forma no es pareix a una roca i el color no es propi d'una roca el enllças m'ha servit molt i també el video.

    ResponElimina
  8. Eli:es un mineral pero pereix una roca i l'enllaç m'a servit molt I dema control de mates.

    ResponElimina
  9. Sergi :es un mineral pero pareix una pedra el enllas es molt xulo i el video tambe

    ResponElimina
  10. Paula: Sebastià ja he mirat l'enllaç i el vídeo i he de reconeixer que m'han agradat les dues coses.

    ResponElimina
  11. Hugo:Sebastià es una roca i m'ha agradat molt el vídeo gràcies per posarlo

    ResponElimina