dilluns, 5 d’octubre del 2015

94. Primer tema de socials

Hola a totes i a tots,

A punt de fer el primer control del conjunt d'assignatures que formen les naturals i les socials, avui ja hem iniciat el primer tema d'aquesta última. Convé que mireu el vídeo que vos enllaç per fer un poc d'introducció. Recordau que les roques es troben a l'escorça i al mantell. Per a la vostra informació vos faré la traducció de les paraules clau del catala al castellà.

Escorça: coteza
Mantell: manto
Nucli: núcleo

Recordau la pregunta de la darrera entrada? Et consideres responsable? Si dius que sí, que fas per ser-ho? Estic esperant respostes en els comentaris. No sigueu tìmids. Col·laborau.

Fins aviat,
Sebastià


6 comentaris:

  1. carla:El video no a estat malement gracis per posarlo .A i cuan es el control?

    ResponElimina
  2. Paula: el vídeo m'ha servit de molta ajuda, i he ha que veure quantes capes te l'atmosfera.

    ResponElimina
  3. Joan:jo hem semt ordenat perque sempre duc els deures fets, o les intent dur fet, i sempre tenc o intent tenir el cuarto ordenat.Gracies per el video, així ens podem introduir en el tema.

    ResponElimina
  4. Sergi es molt xulo el video i el control es dijous pero jo no hu puc fer perque estic de viatge

    ResponElimina
  5. Eli:soc responsable per que faig el que me siguen el mes pares i el video m'a servit molt

    ResponElimina
  6. Usha: El video m' agradat és interesant perque majudara a estudiar
    Som responsable perque estudii, pero el divendres vaig olvidar el llibre de catala

    ResponElimina