dimarts, 6 d’octubre del 2015

95. Continuam treballant la velocitat lectora

Hola a totes i a tots,

Primer vos vull recordar que el control de naturals serà passat demá. Repassau. Crec que no el trobareu massa difícil massa difícil ja que aquest tema l'hem estudiat prou.

Una de les feines que consider que entren en el projecte de "Som responsable" és el seguiment del bloc i la participació a la secció de comentaris. Moltes  de les propostes que faig són amb l'interès de que milloreu. Dedicar una mica del vostre temps no vos farà gens de mal, ans al contrari. 

Animau-vos en el projecte de lectura. Quantes fotos com aquesta penjarem enguany?

"Un llibre obert és un cervell que parla; tancat, un amic que espera; destruit, un cor que plora"
Proverbi hindú.

Continuació del projecte d'entrenament de la velocitat lectora. Durant quinze dies podeu practicar fent clic aquí. No volgueu fer massa via i seleccionau el vostre curs (4t). Aquesta vegada entrenarem el salt d'ull.

També aquí teniu les fotos del dia dels rèptils per compartir amb família. Esper que vos agradin.



Fins aviat,
Sebastià

8 comentaris:

  1. carla:ses fotos son molt chules se velositat lectore a anat molt be dema toca un altra aveure con me va

    ResponElimina
  2. Laia:ses fotos super xules ma mare cuan m'a vist toca se serp grosa a dit que no es raro que l'agi tocat se valositat lectora super a amem si posam comantaris!!!!!a jo crec que podria ser mes responsable perque ma mare diu que comens a ser un poc mes responsable perque cuan torn d'escola em faig el llit el meu i de ma mare i em pos a fer els deures i astudiari per que cuant em baich amb mon pare em faig la maleta sola i cuit de la meva germanate atita anomenada Nayra gil.

    ResponElimina
    Respostes
    1. VICTORIA:Laia estic decort en tu tots podriem ser mes responsables i crec que alguns lis agradaria surtir dora esper que tots comensem a ser mes responsales tant deins la classe o a casa nostra ja que som mes grans i crec que mes responsables i Sebastia les eotos molts chules a la meva mare no li an agradat els animals i els meu germa li an enquentat i la velocitat lestora ma va molt ve ANIMAUVOS EN ELS COMENTARIS I MOSTRAULI LES FOTOS AL FEMILIARS SON MOLTS CHULES

      Elimina
    2. VICTORIA Dema control de catala esper que vos vagi molt be

      Elimina
  3. Joan:la velocitat lectora jo també he començat la velocitat lectora, les fotos dels reptíls han estat molt xules,el meu reptíl preferit vaser la serp gran.

    ResponElimina
  4. LIDIA-Hola Sebastiar.Les fotos dels reptils molt xules les he vist amb la meva mama,la velocitat molt be.A i jo soc responsable.Animsmes comentaris¡¡¡¡¡¡¡.

    ResponElimina
  5. Sergi: es molt xulo el enllas de lectura i les fotos tambe

    ResponElimina
  6. Eli:molt xules les fotos el enllaç i la lectura man servit de molt.

    ResponElimina