divendres, 30 d’octubre del 2015

109. Cap de setmna de tres dies

Hola a totes i a tots,

Tenc ganes de penjar una foto com aquesta:


Podeu aprofitar per llegir el vostre llibre preferit aquests dies.

L'enllaç que vos facilitar a l'entrada anterior ha deixat de funcionar. Aquí en teniu un altre. És un poc més difícil. No cal fer-lo tot en un dia. Ànim.

Què falla en aquesta imatge?

Aquesta setmana el regal el vos fa na Paula. Mirau-lo a sota i aprofitau-lo.

Fins aviat,
Seabastià

PD: Regal de Halloween. Entens la lletra sense mirar-la escrita?



Aquí teniu un regal que vos fa na Paula. Superinteressant. Podeu opinar.
Conèixeu la sindrome de tourette?

14 comentaris:

  1. José: Els videos m'han agradat molt. Jo he entes la lletra sense mirar i gracis Paula per el video, jo no coneixie aquesta enfermedad adeu i bon hallowen a tots!!!!!!!!!! Jajajajajjajajajjaajahuuuuuuuuuuuuuuu.

    ResponElimina
  2. Joan:gracies Paula i Sebestià pels videos, jo tampoc coneixia aquesta malaltia.Pots contar amb jo amb el titol de gran lector crec que la proxima setmana heure de dur un llibre per describi de Mortadelo i Filemon bon cap de setmana i un feliç i terrorific hallowen!!!

    ResponElimina
  3. Eli I si que entender se letra Sense mirar

    ResponElimina
  4. Eli lo que falla es a la imatge es que hi hi una pata a dedins l'aigual l'enllaç i l'enfermedad no la coneixia.

    ResponElimina
  5. Sergi:gracies Paula i Sebestia pels videos ,tampoc coneixia aquesta emfermedat i el fallo del imatge era que tenia una pota a l´aigua i masomenos entenia la lletra sense mirar .Bon hallwen!!!!!!!!

    ResponElimina
  6. Paula:
    veig que el vídeo vos agrada, esper que no riguesiu quan feia els renous, per que una malaltia no fa gracia. A la imatge el que falla es que el suposat pont te un pilar dins el riu i si que he entes la lletra sense mirar. L'enllaç em va anar be però aquest també. adeu!!!

    ResponElimina
  7. Emma:
    Els videos estan molt be i he entes la lletra sense mirar.Es vere, no fa gracia, aquesta enfermedad i no, no la coneixia, aquesta enfermedad.El que falla de la foto es que un dels pilars esta dins l'aigua.A mi l'enllaç no m'ha anat be i la canço de halloween mos la va posar la professora d'ingles.Fins dilluns!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Emma:
      Lo siento, volia dir fins dimarts!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Elimina
  8. Victoria: paula el video molt chulo jo tampoc coneixia aquesta enfermedat lenllac ma enat molt be ahir va ser un dia molt divertit a hallowen jo vaig recollir molts de caramels fins dimarts ANIMS AMB ELS COMENTARIS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  9. Rafel: en la imatge falla que el monument s'aguanta per l'aigua, i el senyor, com haurà arribat allà d'amunt?

    Gràcies Paula i Sebastià!!!

    ResponElimina
  10. Hugo:els videos m'han agradat molt i jo també o e entes el video sense mirar les lletres gràcies Paula i Sebatià pels videos.

    ResponElimina
  11. Victoria:Carla aques cap de semana no posaves tu el video

    ResponElimina
  12. Rafel: avui he tornat a mirar el bloc, per què no has publicat? També he mirat l'enllaç perquè m'ha havia oblidat , però no funcionava, per què???

    Adeu Sebastià!!!



































    ResponElimina
  13. Guillermo:Sebestià per que no as publicat.

    ResponElimina