divendres, 11 de desembre del 2015

126. Molt bé, el concert

Hola a totes i a tots,

Avui hem pogut gaudir d'un espectacle quasi per noltros. Fixau-vos que les escoles que han tengut l'oportunitat d'assistir-hi han estat molt poques. I entre elles la nostra. Quan hem sortit he donat l'enhorabona sincera al director de la posada en escena que ha sortit per acomiadar-se de noltros personalment. El línees generals, el vostre comportament ha estat bo.

Dilluns visita aquí. Motxilla petita, berenar i aigua.

Avui el regal torna anar de futbol. Aquesta vegada el proposen en Sergi i en Joan. Que el disfruteu.

Pensau amb la xerrada que hem tengut a primera hora. Jo li don molta importància. Més que a la llengua i a les matemàtiques. Primer hem de ser persones capeces de viure el millor possible i en pau amb altres persones.

Fins aviat,
Sebastià


10 comentaris:

  1. Paula: moltes gracies Joan i Sergi pel regal però tots sabem que la guerra la guanya en MESSI i la pert en RONALDO, deisme que no es vera. Jo estic molt emocionada per l'excursió de dama.

    ResponElimina
  2. Joan:el video es xulo eh? Com en en Sergi i jo ens agrada molt l´hem triat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sergi:vos agrada el video?i es vere que el video u em posat perque ens agrada molt.

      Elimina
  3. Hugo:Paula no es vere en Ronaldo gualla!!! però el video es molt xulo Joan i Sergi,gràcies!

    ResponElimina
  4. Jose: El video es molt xulo jo ja l'havia escoltat per jo es empate gracies Joan i Sergi fins dilluns.

    ResponElimina
  5. Eli el video molt xulo I tambe l'enllaç.

    ResponElimina
  6. Laia:
    el video es molt xulo i sempre guaña en messi aunque jo vaig amb el madrid .I el enllaç tambe sebastia dilluns podras posar el video que se diu me llamo finn.sebastia te estimam molt tohtom.grsis adeu.

    ResponElimina
  7. Guillermo:Hugo jo crec que guanya messi pero es molt xulo gracies Joan i Sergi .Sebastiate estim.

    ResponElimina
  8. Emma:
    Jo trob que el video es un poc raro, sa veritat.
    L' enllaç esta molt be.

    ResponElimina
  9. Emma:
    Ah, i si ha de guanyar algú al video probablement seria en Messi.

    ResponElimina