dijous, 10 de desembre del 2015

125. Viatge per l'univers

Hola a totes i a tots,

Als comentaris de la última publicació, na Puri ens va proposar un vídeo molt interessant. Es tracta d'un viatge d'anada i tornada. Des de la Terra fins als confins de l'Univers i, des d'allà, altra cop cap al nostre planeta. Se simula viatjar a la velocitat de la llum i fixau-vos que el periple dura xifres incomprensibles de milions d'anys. Al final de l'entrada vos pos el vídeo. Mirau-lo amb interès ja que, entre altres coses, vos servirà de preparació per a la sortida de dilluns. Gràcies Puri per la teva col·laboració.

Demà simfònica. També vos pos la marxa Radetzky que sonarà demà.

Fins aviat,
Sebastià


7 comentaris:

  1. Elizabeth:els videos molt xulos testim molt sebastia I gracis per posar els videos.

    ResponElimina
  2. Jose: Els videos son molt xulos gracies per posar-los Sebastià ets el millor profesor del mon!!!!!

    ResponElimina
  3. Puri: encantada de col.laborar¡¡ Per cert, m'encantaria poder anar al concert amb vosaltres,de petita sempre somiava que era directora d'orquestra i que sabia tocar el piano o la percussió. Mai és tard, diuen ¡¡Disfrutau molt. Si podeu escoltau alguna polka de'n Rachmaninov (Italian Polka)...se me'n van els peus i les mans¡¡
    Gràcies pel vídeo¡

    ResponElimina
  4. Hugo:estic d'acord amb tú Jose i Elizabeth en Sebastiá es el millor profesor del món!!! I m'ha agradat molt el primer video i quan vaig anar a l'observatòri astronomic varen explicar amb un laser.Sa meva mare m'ha dit ara mateix que a lo millor p'el telescòpi veim el sol.

    ResponElimina
  5. Emma:
    Els videos estan molt be. I es vere, en Sebastià es el millor professor del mon, o al menos de l'escola!!!!!!!! :)

    ResponElimina
  6. Joan:el 1r video ha sigut molt xulo i interesant, gracies Puri.
    I l´altra també m´ha agradat molt perque la marxa radetzki m´agrada molt.

    ResponElimina