dimarts, 24 de novembre del 2015

120. Quasi 16 comentaris a l'entrada anterior

Hola a totes i a tot,

Molt bé pels quasi setze comentaris. L'enllaç tarda molt a obrir-se, però finalment ho fa.

Felicitacions per l'arbre sense fulles. Bé, ja no li podem podem posar aquest nom ja que gràcies a vosaltres (grans lectors) l'arbre ha brostat amb molta força i cada vegada té més fulles. Enhorabona!

Demà: sortida per l'entorn. Recordau: motxilla petita, berenar i aigua. Bon comportament i atenció. 

Com és natural, el control de naturals esperarà un dia més i el farem dijous.

Demà anirem aquí.

Fins aviat,
Sebastià

7 comentaris:

  1. Joan:jo i vaig anar, lo que pase es que vaig anar per el cami que fa la volta a la casa.

    ResponElimina
  2. LIDIA-----Sebastia del progecte SOM RESPONSABLE ,a la proposta 5 l`ordinador no hem deixava sercar la pagina .Lengas m`hanat molt be.

    ResponElimina
  3. Sergi:ja vui que sigui dema.I de l´arbre de lectura la proxima setmana dure un llibre,i fare els cinc.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sergi:perdo per posar dos comentaris .Quant farem el repte dos

      Elimina
  4. Marc: Esper que dema mos ho passem molt be gràcies Sebastia per la excursió!!!

    ResponElimina
  5. Hugo:Sergi crec que tens rao,jo també tenc ganes de que posi un repte més.Sebastià gràcies per guiarnos a on n'am a anar i Sergi acordet de que vaig amb tú a la excurció.

    ResponElimina
  6. Eli:l'enllaç molt bé I dema escurcio!

    ResponElimina