dimarts, 19 de maig del 2015

66. Foc i fum a l'escala de 3r i 4t

Hola a totes i a tots,

Com ja deveu saber, ahir vàrem tenir foc (simulat) a la nostre escola. Com que l'incendi (simulat) es va produir a l'escala que puja a les aules de tercer i quart, el nostre passadís es va omplir de fum. En conseqüència els infants no varen poder  sortir de la classe i varen haver d'esperar el rescat (simulat) dels bombers. Tot això va succeir durant la classe d'art, amb n'Elsa i en William.

Vàries coses a dir. Hem de pensar, en primer lloc, que malgrat la situació va ser un simulacre, teòricament no se sabia. Segons em va comunicar n'Elsa, el comportament d'alguns nins i nines no va ser el correcte. Varen prendre l'espera com si fos un moment sense control. El que s'ha de fer en situacions d'emergència és comportar-se segons les instruccions del mestre o la mestra responsable de la classe, en aquest cas n'Elsa. I les instruccions que va donar varen ser: "continuam fent feina normalment i amb tranquil·litat". Això, segons em va dir, no tothom ho va obeir. Hem de rectificar, per tant, aquest comportament incorrecte. En segon lloc vull informar-vos que els alumnes, finalment, varen ser rescatats (en simulació)  sense novetats pels bombers. 

PENSAU: LA SIRENA POT SONAR I LA URGÈNCIA POT SER REAL!

Avui hem fet les primeres proves IAQSE, castellà i anglès. Han estat el que esparaveu? M'han dit que les d'anglès han pegat per difícils i que l'audio no es podia sentir bé. És vera? Bé demà, com ja sabeu, català i matemàtiques.

Avui hem llegit a classe de català, directe des de la pissarra digital, el conte clàssic Rumplestilskin, un poc desconegut per voltros, segons he pogut veure. Aquí teniu una versió de dibuixos animats amb bastanta bona qualitat per si la voleu veure amb tanquil·litat. Pensau: qualsevol conte esta sotmès a crítica i comentari.

Fins aviat,
Sebastià


5 comentaris:

  1. Emma:
    El conte m'ha agradat, pero es un poquet llarg.

    ResponElimina
  2. Paula:si han estat com esperavem i, a jo m'han parescut fàcils i el vídeo m'ha agradat molt, moltes gracies per posarlo, adeu!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  3. Rafel:el conte m'ha agradat molt però estic d'acord en n'Emma, el conte és un poc llarg!!!

    ResponElimina
  4. Joan:es vera que avegades no se s´hentia, gràcies per el video.

    ResponElimina
  5. Sergi :es molt xulo aquest vídeo pero tambe em lletjit el vídeo a clase.

    ResponElimina