divendres, 15 de maig del 2015

65. 3r cap de setmana de maig

Hola a totes i a tots,

Què ràpit està passant aquest curs! Vola. Teniu el "turbo" posat? Ara, quan arribam al final, no ens podem rendir. Aviat vendrà l'estiu i podrem descansar, nedar, viatjar ... 

Seguint el model de la setmana passada, i tenint en compte que alguns de voltros, m'ho heu demanat, aquí teniu els enllaços a uns vídeos que hem vist avui a classe de valors sobre el tema de la diversitat. Esper que vos agradin i que les pogueu disfrutar en família.


De regal: Voleu remanar l'esquelet? Però, com que no vull problemes (és broma): dos regals.

Fins aviat,
Sebastià


8 comentaris:

  1. Joan:grácies per els vídeos, sobretot el de futbol pels qui els agrada jugar.

    ResponElimina
  2. Juan carlrs: el video de futbol molt xulo grasias per posarlo Sebastia

    ResponElimina
  3. Sergi Aquests videos son molt xulos pero el de futbol mes

    ResponElimina
  4. Paula moltes gracies per posar aquests vídeos tan xulos (pero tots m'han agradat igual) fins un altre Sebastià.

    ResponElimina
  5. José : Moltes gracies Sebastia per posar els videos sobre tot el de futbol.

    ResponElimina
  6. Emma:
    M'han agradat molt els videos. Gracies per posar-los Sebastià.

    ResponElimina
  7. Laia:
    m'han agradat molt els videos pero ma agradat mes el del futbol pr que l'altre era de nines moltes grasis sebastia ets es millo profeso del mon grasis a i el meu cosi toni tambe li a agradat molt el video de fubol bon cap de setmana a deu.

    ResponElimina
  8. Rafel:els videos han estat molt divertits!!!

    ResponElimina