dilluns, 26 de gener del 2015

27. Visita a la possessió Forn d'es Vidre

Hola a totes i a tots,

Començam el primer dia sense l'ajuda de n'Ylenia. Es nota. 

Avui, a classe de socials, hem treballat a fons la sega i la batuda del gra de blat, tenint en compte que el pròxim dia 4 de febrer visitarem la possessió veïna des Forn des Vidre. Hem vist uns quant vídeos i imatges que crec han ajudat els infants a comprendre més bé aquest ofici antic. Hem comparat, també, la sega dels nostres padrins amb la que es fa actualment. Crec que és una bona idea veure a casa el vídeo que al final vos afegesc per tal d'assimilar el tema amb més pausa.

Demà publicaré una entrada sobre el darrer control de matemàtiques que crec necessita una païda. Però això ja serà un altre tema.

Fins aviat,
Sebastià


9 comentaris:

  1. Javier: Me ha parecido buena idea poder ver el video con la familia.

    ResponElimina
  2. Elizabeth.M,agradat molt el video.

    ResponElimina
  3. Rafel: molt interessant el video, i quina feinada!

    ResponElimina
  4. Guillermo:quina feinada m'ha encantat,fins a classe.

    ResponElimina
  5. Guillermo:quina feinada m'ha encantat,fins a classe.

    ResponElimina
  6. Guillermo:quina feinada m'ha encantat,fins a classe.

    ResponElimina
  7. Magdalena : m'agradat el video.

    ResponElimina
  8. Magdalena: m'agradat el video.

    ResponElimina