divendres, 12 de desembre del 2014

17. Un regal de cap de setmana

Hola a totes i a tots,

Molt bé pel comentaris a l'entrada anterior. Estic segur que vareu disfrutar amb el curtmetratge malgrat la qualitat. Els hem comentat a la classe i encara ho tornarem a fer.

Ara vos volem presentar uns petits dibuixos animats. També vos agradaran. Al mateix temps que serà un regal de cap de setmana, també vos donarà la possibilitat de participar als comentaris contestant la preguntsa que ara vos farem.

El vídeo du el subtítol de "Especial para niños, especial para todos, un hermoso mensaje". La pregunta és: quin és per a tu el missatge?

Fins aviat,
Ylenia i Sebastià

11 comentaris:

  1. José: jo crec que el missatge es que hem de fer mes cas a les persones que tenim al costat nostre.

    ResponElimina
  2. Javier: Yo creo que el mensaje es que no hay que ser egoista y aprovechar bien el tiempo que tenemos con los demas.

    ResponElimina
  3. Emma:
    Jo crec que el missatge es que es pot fer lo que un vulgui i al mateix temps fer coses amb els altres.

    ResponElimina
  4. Paula:jo crec que el missatge es que si dius algu que et deixi amb pau despres pot ser que la vulguis tenir sempre al tu costat.

    ResponElimina
  5. laia :jo crec que el missatge ens vol di que porem teni tems per noltros i pels altres

    ResponElimina
  6. Rafel: jo crec que el missatge és que hem de tractar bé a tothom i valorar allò que tenim devora

    ResponElimina
  7. Elizabeth:Que em destimar a tothom i estar amb ell.

    ResponElimina
  8. Elizabeth:Que em destimar a tothom i estar amb ell.

    ResponElimina
  9. Joan: l'actitud que tenguis respecte els altres pot fer que et quedis tot sol.

    ResponElimina
  10. Xesc: El missatge es ben clar. Hens devem als altres com a noltros mateixos...

    ResponElimina
  11. Sergi: el missatge es que als amics sels ha de fe cas encara que estiguis cansat perque ells sempre estaran amb tu

    ResponElimina