dijous, 16 de juny del 2016

204. Festa fi de curs

Nota per a les famílies,

El dilluns 20 de juny celebrarem la festa tradicional de fi de curs amb la presència de les famílies. La cita serà a les 19:30 hores. Em sap greu haver avisat tan tard. Degut a circumstàncies internes de l'escola no he pogut aclarir la disponibilitat de la sala fins avui. Ja sabeu que el matí del mateix dia farem unes representacions per a tots els infants de l'escola en tres sessions.
Intervindran tres grups:
  1. Els pets
  2. Popcorn
  3. Abba
  4. Bachata
El grup núm. 1 pot anar amb camiseta groga i calçons curts texans o similar.
El grup núm. 2 Igual, però amb la camiseta d'un altre color, per exemple blau que contrasta molt bé amb el groc.
Els grups 3 i 4 ja m'han dit el que han pensat.

Els altres complements que facin falta aniran a càrrec meu.

Propòs fer un petit refresc al final. Si vos posau d'acord amb el que pot dur cada família vos estaria molt agraït. Poqueta cosa, que a l'hora que serà el sopar serà molt aprop.

Estau tots conviadat i moltes gràcies per endavant.

Fins aviat,
Sebastià

11 comentaris:

  1. Hugo:li he dit a els meus pares

    ResponElimina
  2. Magdalena: les meus pares ja ho saben

    ResponElimina
  3. Emma:
    Avisats, pero, Sebastià, has posat tres grups en un puesto i a l'altre quatre. Per cert, la canço de Memory quan la farem?

    ResponElimina
  4. LIDIA:Sebastia el grup dels pets no tenien que dur camiseta blanca,baqueros curts blaus , gorra americana(normal)i sabates graioses?

    ResponElimina
    Respostes
    1. SOC JO UN ALTRE PIC LA MEVA MARE JA HO SAP I LO DE ANTES QUE HO VARES DIR LALTRE DIAAA

      Elimina
    2. Diego: vui dir lo meteich que na lidia pero te rao prime nos vares dir una cosa i des pues unaltra

      Elimina
  5. Usha: ho he dit als meus pares

    ResponElimina
  6. Paula:
    avisats.quins nirvis!!

    ResponElimina
  7. Joan:Ok, esper que fagem be es balls.

    ResponElimina