dimecres, 18 de maig del 2016

192. Primeres presentacions

Hola a totes i a tots,

Demà, tots els qui m'heu duit les presentacions, haureu de fer la vostre exposició oral amb el suport de les diapositives que vareu preparar. Els qui encara no m'heu duit res pensau que es tracta d'una feina necessària per posar la qualificació d'expressió escrita i oral.

El divendres dedicarem un temps a revisar les carpetes de "Som responsable" i a posar a dins el receptari que heu duit. Avui vos he donat un qüestionari que el m'heu de presentar el pròxim divendres.

Fins aviat,
Sebastià

6 comentaris:

  1. Rafel: quines ganes de veure com ho expliquen!!!

    ResponElimina
  2. guillermo. Rafel tens rao quines ganes.

    ResponElimina
  3. Emma:
    Jo tambe tenc moltes ganes. Per cert Sebastià, intentare dur-te la presentació lo antes possible.

    ResponElimina
  4. Laia i Joan:Esteim a la biblioteca del Secar i Sebastià quan posaras la meva presntació.

    ResponElimina
  5. Hugo:jo també tinc moltes ganes hi jo també intentare dur-te'l la presentació prest

    ResponElimina
  6. Usha: jo tambe fare sa presentacio

    ResponElimina