divendres, 13 de maig del 2016

190. Documental interessant

Hola a totes i a tots,

Al final va un vídeo. És un poc llarg, però és molt interessant. Està molt relacionat amb el tema de naturals que estam estudiant. Si voleu, com que cau en cap de setmana, el podeu veure en dues o tres vegades amb l'ajuda d'un adult. Podeu fer presguntes si surt alguna coseta que no enteneu.

Fins aviat,
Sebastià



El regal (Tú creus que tots els productes electrònics que empram estan fabricats perquè deixin de funcionar en un dia que algú ha programat? Pensa. Contesta.


10 comentaris:

  1. Paula:
    jo crec que no estan fets per aixo.
    quina passada de vídeos, el de yoga atraves de ragos X es una verdadera xulada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sergi:jo crec que tanpoc i els videos molt xulos

      Elimina
  2. Laia:
    Els videos molt xulos .
    Jo crec que tampoc .
    A Sebastia quan fais un nou repte em podras posar a jo per fer el nus?

    ResponElimina
  3. Rafel: els tres vídeos han estat molt interessats, el dels robots jo trop que si que en un cert dia s'an de rompre.

    ResponElimina
  4. Emma:
    Estic d'acord amb tu Rafel jo crec que qualque dia s'han de rompre;ma mare te una secadora d'aquestes de aixugar la roba i quan ja feia un parell d'anys que la tenia li va petar i ara ha d'estendre la roba a defora. El video de yoga es xulissim i el documental tambe.

    ResponElimina
  5. Hugo:jo també crec que qualque dia s'han de rompre i els videos molt xulos

    ResponElimina
  6. lidia:he vist els tres videos i son molt interesants.Del derrer video quan s´haviaacabat hanivia daltres per voure i hanivia un de un ca i le posat, i el ca hera una pasada totaaaaaaaaaaaaaaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  7. José: Si qualque dia sauran de rompre i els videos son molt xulos:

    ResponElimina