divendres, 22 d’abril del 2016

175. Jornades culturals

Hola a totes i a tots,

Ahir i avui hem celebrat les jornades culturals de la nostra escola, motiu per el qual aquests dies a penes he pogut publicar. Enguany no hem exposat tant com el curs passat ja que entre tots els mestres vàrem decidir fer un any de descans per no llevar tantes hores a la programació assignada al temari. Supòs que  estareu d'acord en què tot ha anat superbé. En pròximes entrades aniré publicant algun material gràfic sobre el que hem fent durant aquests dies.

Endevinalles pels comentaris. 

Primera
SÓC  UN CAVALLER
MOLT BEN PLANTAT,
AL  DRAC  HE MATAT
I A LA PRINCESA  HE SALVAT.
QUI  SÓC ?

Segona
EL MEU  PERFUM ACARONA
PARELLES   D`ENAMORATS
VIGILA QUE NO ET PUNXIS
QUAN EM CULLIS AMB LES   MANS
QUÈ SÓC?    

Tercera
M’OBRO I TANCO I GUARDO A DINS
HISTÒRIES, CONSELLS I LLIÇONS…
HI HA QUI EM GUARDA AMB MOLTS BONS FINS
I QUI EM DEIXA PELS RECONS.
QUÈ SÓC? 

Es farà un sorteig d'un regal entre els participans que hagin encertat les tres endevinalles o com a mínim dues. Anim!


Fins aviat,
Sebastià

Un  regalet de cap setmana. Els nins també ballen. I ballen bé.

8 comentaris:

  1. Usha: Gracies per el video. M'ha agradat.
    Endevinalles: 1- Sant Jordi, 2- Rosa, 3- Llibre

    ResponElimina
  2. José: Gracies pel video,les endivinalles son: 1.Sant Jordi, 2.Rosa y per ultim 3.Llibre i les jornades d'enguany per jo han estat les millors.

    ResponElimina
  3. Elizabeth 1.sant jordi 2.rosa 3.llibre i la canzo moly xula.

    ResponElimina
  4. Joan Carles: 1-Sant Jordi 2-Rosa i 3-Llibre
    Avui ha estat un dia molt xulo i divertit :D

    ResponElimina
  5. Marina:1:Sant Jordi,2:Rosa,3:Llibre.El video molt xulo.Usha i Hugo ara vos vore a sa acampada.

    ResponElimina
  6. Marina:1:Sant Jordi,2:Rosa,3:Llibre.El video molt xulo.Usha i Hugo ara vos vore a sa acampada.

    ResponElimina
  7. Rafel: la 1 Sant Jordi, la 2 una rosa i la 3 el llibre!!!

    ResponElimina
  8. laia:
    sant jordi un llibre i una rosa

    ResponElimina