dijous, 14 de gener del 2016

134. Nou repte i ... triangles.

Hola a totes i a tots,

Aqui teniu el nou repte (inici agafat de la pàgina "Un mar de contes" d'un publicat per Marina Peralba el 17 de gener de 2005 a la secció "Contes dels lectors":

Hi havia una vegada un gegant que era molt baix i no feia por a ningú. Un dia estava passejant pel bosc quan va aparèixer una girafa, que tenia les potes molt llargues. Arribava amb el seu coll tan llarg a totes les branques dels arbres. No li costava gens agafar les fulles més tendres per menjar. Al veure això, el gegant es va posar a plorar. La girafa, que el va sentir, li va preguntar:
•  Què et passa? Per què plores?
El gegant li va contestar:

Nus: Sergi
Desenllaç: Emma

Al final, continuam reforçant el control de geometria del qual vos vaig parlar ahir. Mirau els vídeos.

Fins aviat,
Sebastià

5 comentaris:

  1. Sergi:el gegant li va respondre perque soc petit,la girafa li va dir que no inportava la altura.El gegant va dir que se tenia que enfilar per agafar el menjar.Un nin va anar al bosc i sa va trobar el gegant i li va dir si que ets petit per se un gegant.

    ResponElimina
  2. Rafel: Sergi, el nus que has fet està molt bé.
    Sebastià, el primer vídeo dels triangles a ca meva es veu bé, i per què a la clase no?

    ResponElimina
  3. Hugo:a mi també m'ha anat bé,preò a l'entrada anterior no la vaig poder mirar-la.

    ResponElimina
  4. Emma:
    A mi tambe m'ha anat be, el video.
    El desenllaç:
    El gegant va dir:
    -No m'agrada ser petit perque no arrib a cogir el menjar dels arbres!
    El nin li va contestar:
    -Pues agafa una escala, home.
    -Tens rao, gracies!
    Aixi, el gegant, va fer el que li deia el nin i, a la fi, va poder menjar.








    ResponElimina
  5. Ola joan el meu clan sediu ainara 213

    ResponElimina