divendres, 23 d’octubre del 2015

105. Gràcies als qui mirau el bloc

Hola a totes i a tots,

Sí, avui un bombó virtual a tots els qui feis ús del bloc. És una alegria veure com aquesta eina ens serveix per compactar el grup encara més. Alguns ja feis uns comentaris que demostren gran maduresa. Enhorabona! No vos canseu i continuau.

Gràcies!
Pels comentaris. On són? Fent clic, la imatge es pot augmentar.



Teníem un regal pendent d'en Javi. Al final el teniu. Però Javi, diguem per què volies regalar aquesta cançó?

Bon cap de setmana,
Sebastià


18 comentaris:

  1. Emma:
    L'embut esta damunt el cartell que posa HOTEL i el caragol esta al fems.
    La canço esta be, pero trob que es per a gent mes gran.

    ResponElimina
    Respostes
    1. LINK400:NO LO ES¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

      Elimina
    2. Rafel: Javier gràcies pel vídeo, però estic d'acord amb n'Emma, em pareix que és per més grans.
      El caragol està en el fems i l'embut és allà on posa hotel







      Elimina
    3. José: Que no es per gransssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Elimina
  2. José: L'embut esta en el cartell de HOTEL i el cargol esta a la paperera i la canço jo ja la sabia i Emma no es per persones majors.adeu i bon cap de setmana a tothom!!!!

    ResponElimina
  3. Paula:
    el caragol es camuflat al poal del fems, l'embut es la finestra i el para-sol de l'hotel que estan aferrats i la canso m'agrada molt però jo també crec que es una mica de grans.

    ResponElimina
    Respostes
    1. LINK400:NO¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

      Elimina
  4. Joan:el video es molt xulo gracies Javi.El bombon te molt bona pinta Hmmmmmmmmmmmmmm!!!

    ResponElimina
  5. Sergi:el video es mot xulo gracies Javi venga possau comentaris

    ResponElimina
  6. carla:perdona Sebestia per no posar comentari no tenia temps he mirat totes les entrades que no havia mirat .Gracies Javi per el video molt xulo pero jo ja el havia sentit perque jo veich el rubius.Joan estic decort amb tu el bombo te una pinta bonisima .¡¡¡¡¡¡¡Anims aquets comentaris!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  7. Marina:el video m´ha agradat moltissim.

    ResponElimina
  8. LIDIA-Hola el video m'ha agradat molt gracias Sebastia i Javier.

    ResponElimina
  9. Guillermo:Hola no he pogut veure el vídeo pero quan arribi a casa el sercare per internet dema����������������������������������������������

    ResponElimina
  10. Hugo:el video ha estat molt xulo gràcies Javi.

    ResponElimina
  11. Link400:¿Os gusta la cancion? Sebastian eh querido regalar este video porque como hace poco miramos mi canal que es de video juegos me acorde de el video y lo quise compartir con toda la clase.Espero que todos lo vean :D

    ResponElimina
  12. Victoria:jo crec que esta ha casa de se veinada i javi el video molt xulo

    ResponElimina
  13. Victoria: perdo no he entes la pregunta be

    ResponElimina
  14. Eli: la canso es molt xula javier. I el caragol esta al fens i l'enbut a la finesrtra del hotel.

    ResponElimina