divendres, 16 d’octubre del 2015

102. Molt bé el projecte "Som responsable"

Hola a totes i a tots,

Avui en Javi m'ha dit que vos volia regalar un vídeo. M'ha donat el títol de la cançó i l'he cercada al youtube. Quan l'he escoltada he pensat que m'he equivocat. Javi, dilluns diguem exactament quina és. Mentre esperam, jo en posaré una altra, també de regal.

Pels comentaris: T'atreveixes a posar nom a aquests animals? Cada un d'ells du un número que et pot ajudar. Intenta ser original.

1

2

3
Bon cap de setmana i fins aviat,
Sebastià


11 comentaris:

  1. Diego:a els dibuixos 1 zebrajiratimono,2zetigretgimono.

    ResponElimina
  2. Paula:jo ja he pensat alguns noms i són... 1 Monjzerigre, 2 Timosepart i 3 Gicobra. Esper que avui els comentaris siguin de gent nova i no com diu en Sebastià els de sempre.

    ResponElimina
  3. Joan:el video es xulo ijo pos el noms així 1 zepajimo, 2 zeleolleno,3ormigifa venga posau comentaris!!!

    ResponElimina
  4. Sergi:1 zepajimo 2 zeleolleno 3 ormigifa crec que thas equibocat en Javier ha dit minero

    ResponElimina
  5. magdalena: 1 zemoji 2 jizemo 3 jipo venga anims posau camantaris!!

    ResponElimina
  6. magdalena: soc jo un altre pic el video a estat molt xulo

    ResponElimina
  7. Eli:el video molt xulo. Yo crec1.zemojino.2.timozebi.3.jicobro

    ResponElimina
  8. Victoria:i1 monozebra 2 jiozemo 3 ormijifa el video la mirat amb en Jaume el meu germa i en rigut una estona esper que aixi sigui per tots esper que el den Javi sigui divertit

    ResponElimina
  9. Emma:
    El video es molt xulo.
    I els noms: 1.Zelleo, 2.Giramonozebra i 3.Giraflamenc.

    ResponElimina
  10. Hugo:1 monogife 2 zebramono 3 girahormo i el video m'ha agradat

    ResponElimina