dimarts, 23 de juny del 2015

82. Última entrada del curs

Hola a totes i a tots,

Com ja vos avig anunciar a l'entrada anterior, avui toca donar descans estival al bloc. Per acabar el curs ja no em queda més que desitjar-vos que passeu unes bones vacances. Public algunes fotos de la festa de fi de curs i algunes altres de la sortida a la fàbrica de teixits de can Ribes que na Rosa Inés va fer amb el mòbil. Finalment vos deix un regalet refrescant. Farieu el mateix que la senyoreta? Jo... reconec que m'ho pensaria.


Bon estiu,
Sebastià


6 comentaris:

  1. José: El video i les fotos m'han agradat molt gracies Sebastià i bon estiu a tots !!!!!!

    ResponElimina
  2. Juan carlas:hola sebastia jo ma anire da viaja 15 dias

    ResponElimina
  3. Joan:les tres entrades han sigut molt xules, hi ara els que mai posen comentaris al bloc els poden posar perque tenen tot l´esstiu. Vos desitj un bon estiu ha tothom!!!

    ResponElimina
  4. VICTORIA:VOS VUI TORNAR A VEURE A TOTS I HA TOTES VON ESTIU

    ResponElimina
  5. Laia:hola sebastia m'an agradat molt el video del tauro dic lo mateix joan vos vui torna a vaura a tots aun que no u peresqui jo vos estim a tots grassossssssssssss sebastia per tot el que eu fetn'aina i tu sou els millors 3r uiii vui di 4t lla mos feim gransssss bieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennn ha hi animaubos els que may posau comentari ha i com diu en sebastia ha i no dic noms que passeu bon estiu a tothom que emma no poses comentari aaaaaa jajaja l'ultim xiste de l'escola :un picap.

    ResponElimina
  6. guillermo.el video molt chulo bon estiu

    ResponElimina