dilluns, 8 de juny del 2015

77. Demà sortida per l'entorn

Hola a totes i a tots,

Ja sabeu, demà, durant les tres primeres sessions anirem a peu fins a la fàbrica de teixits del carrer del Pou Comú. Ja serem a l'escola a l'hora del pasti i podrem fer les dues darreres classes. Només cal que dugueu aigua per fer el camí i tornar. Això sí, no vengueu dejuns. 

Per aquest tipus de sortides no es fa circular ja que són caminades per l'entorn i a principi de curs es fa una autorització per tot l'any. 

Pels que vos agrada fer comentaris. Qui és el personatge mitològic de la imatge?



Fins aviat,
Sebastià

14 comentaris:

  1. Sergi crec que es un minotaure

    ResponElimina
  2. magdalena:jo tambe´ crec que es minotaure adeu sebestia.

    ResponElimina
  3. Victoria:jo crec que es una espesi de animal raro amb poders i molt fort

    ResponElimina
  4. Laia : es un minotaure pero tambe tens raor victoria es un pòc raro i tambe un poc fort i amb poders.

    ResponElimina
  5. Victoria:al final cec quena Magdalena i en Sergi tenen rao u he sercat e internet si que u es la rasposta es minotaure

    ResponElimina
  6. Emma:
    Jo tambe crec que es un minotaure.
    Per cert, esper que ens divertiguem molt a la sortida de dema.

    ResponElimina
  7. Joan:l´animal mitologic no m´en recordava de quin era, però ara que vist el comentaris jo també crec que es un minotaure.El video aque.ll que et vaig dir si el posar al bloc es diu pixar-lifted.

    ResponElimina
  8. Guillermo:Jo tambe crec que es un minotaure adeu Sebastia.

    ResponElimina
  9. Victoria:dema ha la sortida mu vui pasar molt be Sebestia estas content hi ha vastants comentaris

    ResponElimina
  10. Paula:la sortida m'ha agradat molt i la fotografia es el minotaure.

    ResponElimina
  11. Marc: la sortide m'ha agradat molt Sebastia grasis per la sortide !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  12. Marc: la sortide m'ha agradat molt Sebastia grasis per la sortide !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  13. Guillermo :La excursio m'ha agradat molt ,pero per que avui no as publicat adeu Sebastia.

    ResponElimina
  14. José: L'excursió m'ha agradat molt, es un minotaure.

    ResponElimina