divendres, 22 de maig del 2015

69. Revisau les entrades

Hola a totes i a tots,

Ja sé que alguns no llegiu el bloc cada dia. Si és aquest el cas, feis una cosa: el dia que destineu a consultar-lo, no vos fixeu només en l'entrada d'aquell dia, feis una revisió per veure si hi ha alguna cosa d'interès que es relacioni amb activitats importants de l'aula. Per exemple, el dimecres i el dijous passat vaig enllaçar dos jocs de fraccions molt útils per refrescar el tema. M'agradaria que, per éssers justs, tothom tengués l'oportunitat de poder practicar les mateixes activitats.

Bé. Una altre cap de setmana a la vista amb les famoses proves IAQSE ja en el record. Toca regal. Esper que vos agradi i vos faci passar un bon moment.

Fins aviat,
Sebastià

9 comentaris:

  1. Paula: el vídeo m'ha agradat molt, gracies per posar-lo.

    ResponElimina
  2. Sergi: el vídeo es xulisim !!!.

    ResponElimina
  3. Rafel: jo no sabia què era vendre fum i entre el meu pare i aquest video ja ho sé. El video ha estat molt xulo!!! Gràcies Sebastià!!!

    ResponElimina
  4. Joan:el video ha estat molt xulo.

    ResponElimina
  5. MARC:el vídeo m'agradat molt grasos SEBESTIA

    ResponElimina
  6. Emma:
    Ja l'havia vist, pero m'agradat molt tornar a veure'l.
    Moltes gracies per posar-lo, Sebastià.

    ResponElimina
  7. magdalena:m'agradat molt gracies per posarlo Sabestia.

    ResponElimina
  8. Carla: el video ha estat molt xulo grasis per posar-lo

    ResponElimina
  9. Carla: el video ha estat molt xulo grasis per posar-lo

    ResponElimina