divendres, 8 de maig del 2015

61. Empatia

Hola a totes i a tots,

Avui, a classe  de valors socials i cívics, hem treballat l'empatia. Què és i que no és. Hem vist uns vídeos molt il·lustratius i divertits sobre el tema que els de classe de religió, com és natural, no han pogut veure. He pensat que el regal d'aquesta setmana podrien ser aquests vídeos. Que les disfruteu. S'admeten tot tipus de comentaris. 

Si no hi ha res de nou crec que diumenge podré pegar el primer capfico de l'any a la mar. Ja en tenc ganes.


Bon cap de setmana de maig,
Sebastià

7 comentaris:

  1. Rafel: el meu pare i jo ja varem nedar dilluns, estava ben fresqueta!!! Demà repetirem!!! Ah, i els videos han estat molt divertits, m'han agradat molt!!!

    ResponElimina
  2. Sergi : aquest vídeo ha estat molt xulo gracias pero posarlo

    ResponElimina
  3. Guillermo:aquest vidio m'ha agradat molt

    ResponElimina
  4. Guillermo:aquest vidio m'ha agradat molt

    ResponElimina
  5. Javier: an estado muy chulos los videos. A Sebastian yo estos dias con my hermano
    nos hemos regado con la manguera ja ja ja, y cuando le tocaba a my hermano no paraba y como tenia que pasar por la piscina tenia tentaciones muajaja muajaja

    ResponElimina
  6. Paula:els vídeos són molt xulos. Ah!! per cert, puc venir amb tu a pegar aquest capfico?

    ResponElimina
  7. José: Els videos son molt xulos.

    ResponElimina