dilluns, 23 de febrer del 2015

38. Una bona notícia i una proposta

Hola a totes i a tots,

En primer lloc vos vull fer arribar la notícia de que n'Ylenia ha superat el seu període de pràctiques en el segon cicle amb matrícula d'honor. Com és natural estic, no content, contentíssim. Enhorabona. Supòs que no s'enfadarà de què hagi compartit la notícia amb tots voltros ni tampoc de que vos comenti que m'ha fet arribar alguns comentaris del tot positius de la seva estada en el nostre curs. Gràcies i ...

Ja som a les divisions. Aquí vos pos un altre enllaç que vos pot servir per fer un poc de pràctica guiada per sortir una mica del paper i del quadernet.

PRÀCTICA DIVISIONS

Fins aviat,
Sebastià

Permeteu-me que avui li facem el regal a n'Ylenia. Alegria!

15 comentaris:

  1. Paula:la cançó ha estat molt guapa i el joc de la divisió m'ha anat molt be.

    ResponElimina
  2. Elizabeth,m,ha agradat molt la canso i tambe el joc.

    ResponElimina
  3. Emma.
    La canço es molt guapa.

    ResponElimina
  4. Javier: Enhorabona Ylenia!!!

    ResponElimina
  5. Rafel: la cançó ha estat molt xula, i el joc també. Per cert, enhorabona a n'Ylenia!

    ResponElimina
  6. Ylenia: Moltíssimes gràcies!!! Com ja sabeu, he començat les pràctiques a una altra escola... i ara vos enyor encara un poquet més. Ànims amb les divisions! Una abraçada molt forta

    ResponElimina
  7. Joan:el video a estat molt xulo.I estic molt content amb na Ylenia i el seu comentari.

    ResponElimina
  8. Victoria:m´ agredad molt la canso enrebona Yleniaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!ets sa millor practicant que e tengut en el mon.

    ResponElimina
  9. Victoria:m´ agredad molt la canso enrebona Ylenia!ets sa millor practicant que e tengut en el mon.

    ResponElimina
  10. victoria per sert Sebnastia la canso li a enquentata tota se meva famili pare xulisima mare xulisima me a encantad germa mencanta la canso tio,tia,madrina,abuelooabuela a estat molt divertida la canso moltes gracies Sebastia i a tu tambe Ylenia

    ResponElimina
  11. victoria per sert Sebastia la canso li a enquentata tota se meva famili pare xulisima mare xulisima me a encantad germa mencanta la canso tio,tia,madrina,abuelo o abuela a estat molt divertida la canso moltes gracies Sebastia i a tu tambe Ylenia

    ResponElimina
  12. victoria per sert Sebastia la canso li a enquentata tota se meva famili pare xulisima mare xulisima me a encantad germa mencanta la canso tio,tia,madrina,abuelo o abuela a estat molt divertida la canso moltes gracies Sebastia i a tu tambe Ylenia

    ResponElimina
  13. José: Molt guapa la cançó i enhorabona Ylenia. A la meva mare també li ha agradat molt la cançó.

    ResponElimina
  14. Laia : molt guapo el video a i Ylenia enorebona a la meva familia tambe li an egradat molt Ylenia te estimam molt muaca

    ResponElimina