dimarts, 18 de novembre del 2014

12. Començam amb els comentaris

Hola a totes i a tots,

Aquesta és una feineta pels nins i nines de la classe. Pretenem que avui ja vos comenceu a estrenar amb els comentaris. Per pujar-los heu de seguir les següents passes:

1. Pitjau a Comentaris i escriviu el vostre missatge, anant alerta amb les faltes d'ortografia (el diccionari o els vostres papis vos poden ajudar). Abans del text heu d'escriure el vostre nom i dos punts.
Exemple
Laura: Estic d'acord amb el missatge que proposa el vídeo.

2. Després d'escriure el text, al quadre de Comenta com a selecciona Anònim. Després pitja damunt el botó blau Publica.

La feineta consisteix en primer veure el vídeo i després contestar a la pregunta de sota:




PREGUNTA:

Intenta pensar en situacions en què les persones, com en Cuadradito, es queden sense participar o sense poder fer alguna cosa per ser així com són. Què podríem fer per a que aquestes persones puguin fer el mateix que els altres o anar als mateixos llocs?


Fins aviat,
Sebastià i Ylenia.

14 comentaris:

  1. Paula:quan no deixen jugar a algú per així com es, jo el que faria seria jugar amb ell a
    un joc que ell pogués jugar.

    ResponElimina
    Respostes
    1. laia:jo el que feria jo seria jugar emb ell amb un joc que ell poges jugar. ha i sebastian es bloc te molt de exit ma va molt be es bloc me vai eprende sa tabla de 9 en el joc que vares posa anorabona adeu a totas i a tots

      Elimina
  2. Victòria:si es l´ aniversari d´un company i du caramels i una persona es queda sense, el que jo faria seria compartir el meu.

    ResponElimina
  3. Rafel:
    Pensar alguna cosa perquè ho puguin fer tots i anar a llocs on pugui anar tothom.

    ResponElimina
  4. José:si anam a un lloc i no deixen entrar a un company meu jo me quedaria amb ell perque no estigues tot sol.

    ResponElimina
  5. Mª Magdalena: mira entre tots d´ajudarlo, i si no quedarme amb ell parlant del que estant fent.

    ResponElimina
  6. Marina: Hem d'estar tots junts encara que siguem diferents. Fer un joc divertit que hi pugui jugar tothom.

    ResponElimina
  7. Lidia:
    Jo li ensenyeria al que jugam noltros i despres ell ens ensenyeria el seus jocs,aixi podriem jugar una estoneta cada un.

    ResponElimina
  8. Elizabeth:No deixar jugar a cualcu per ser petit o diferent.No deixar a gent defora per ser diferent.Yo deixaria que ells jugasin en nosaltres .

    ResponElimina
  9. Emma:
    Inventar cosas para que los ciegos, por ejemplo, puedan escribir o hacer lo mismo que nosotros.

    ResponElimina
  10. Sergi: com el quadrat es diferent als altres pensan que no poden jugar junts si no torna com ells, pero se donen conta de que no fa falta ser iguals per jugar plegats ser.Es mes divertit ser diferents

    ResponElimina
  11. Joan: Aquest video m'agradat molt, perquè si un és diferent dels altres, no cal que canviï ell, han de canviar les actituds dels altres cap ell.

    ResponElimina
  12. Joan Carles: Jo intentaria trobar algun joc que ens agradés a tots per jugar plegats.

    ResponElimina
  13. Hugo: jo el que faria seria inventar-me un joc nou en el que pogués jugar tothom.

    ResponElimina